Волинська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад.



 

ОГОЛОШЕННЯ
на заміщення посад

         Волинська обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

 

1. Голови Обласного Фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня магістра, стаж роботи на керівних посадах, високий рівень фінансової грамотності, знання сучасних методів господарювання та управління, знання чинного законодавства України, високі моральні якості  та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, рекомендований вік - до 60 років.

 

        Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан,  9,   каб. 513 такі документи:

-         заяву про участь у конкурсі;

-         особовий листок з обліку кадрів;

-         автобіографію;

-         копію диплома про освіту;

-         копію паспорта;

-        копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;

-         попередження про спеціальні обмеження;

-         письмову згоду на обробку персональних даних;

-         дві фотографії розміром 6х4 см;

-         копію трудової книжки;

 -    пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи,  передбаченої  їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);

 -   інші документи, передбачені чинним законодавством.

         Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

         За довідками звертатися за телефонами: 77-81-36.

 

 

 

2. Директора Центру туризму спорту та екскурсій управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації

 

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан яких не перешкоджає виконанню посадових обов’язків, рекомендований вік - до 60 років.

.

        Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан,  9,   каб. 513 такі документи:

-         заяву про участь у конкурсі;

-         особовий листок з обліку кадрів;

-         автобіографію;

-         копію диплома про освіту;

-         копію паспорта;

-        копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;

-         попередження про спеціальні обмеження;

-         письмову згоду на обробку персональних даних;

-         дві фотографії розміром 6х4 см;

-         копію трудової книжки;

 -    пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи,  передбаченої  їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);

 -   інші документи, передбачені чинним законодавством.

         Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

         За довідками звертатися за телефонами: 77-81-36.


 

3. Директора Луцького геріатричного пансіонату

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають вищу освіту ступеня магістра за відповідним напрямом підготовки; стаж роботи на керівних посадах не менше п’яти років; післядипломна освіта в галузі управління (за наявності); високі моральні якості  та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки, рекомендований вік - до 60 років.

        Термін подання заяв: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

                Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Волинської обласної ради за адресою: м. Луцьк, Київський майдан,  9,   каб. 513 такі документи:

-         заяву про участь у конкурсі;

-         особовий листок з обліку кадрів;

-         автобіографію;

-         копію диплома про повну вищу освіту;

-         копію паспорта;

-        копію е-декларації у встановленому законодавством порядку;

-         попередження про спеціальні обмеження;

-         письмову згоду на обробку персональних даних;

-         дві фотографії розміром 6х4 см;

-         копію трудової книжки;

 -    пропозиції кандидата щодо подальшої фінансово-економічної діяльності установи,  передбаченої  їх установчими документами, викладені у довільній формі (програма діяльності, бізнес-план тощо);

 -   інші документи, передбачені чинним законодавством.

         Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

         За довідками звертатися за телефонами: 77-81-36.