Олексій Панасюк звітує про депутатську діяльність




Звіт депутата
Волинської обласної ради сьомого скликання,

члена постійної комісії з питань промисловості,

транспорту,зв’язку, паливно – енергетичного комплексу,

архітектури, будівництва та житлово – комунального господарства 

Панасюка Олексія Вікторовича, члена ПП «Об’єднання «Самопоміч»

 

Під час моєї депутатської діяльності у 2016 році з метою захисту інтересів виборців мною було ініційовано, та підтримано Волинською обласною радою 7 депутатських запитів. Також мною було подано більше десятка важливих депутатських звернень.

 

Серед проблемних питань, які мною було піднято, на сесіях обласної ради можна виділи наступні :

 

1.     Перевірка законності вирубки дерев вздовж автошляхів.

 

По даному питанню мною був ініційований депутатський запит.

Адже, протягом останніх років в усій області прослідковується тенденція масового вирізання дерев вздовж автошляхів різного значення. Неможливо знайти інформацію ким даний дозвіл на роботи, хто спилює, в яких масштабах, куди і за якою ціною здається деревина, до яких бюджетів перераховуються кошти за сировину.

 

2.     Перевірка дій, вимог ПАТ «Волиньобленерго» на предмет їх законності.

 

По даному питанню мною було ініційовано 2 депутатских запити і одне депутатське звернення.

Серед всіх проблем, що стосуються даного суб’єкта господарювання хочу відзначити дві особливо гострі.

 

а) ПАТ «Волиньобленерго» розсилає суб’єктам підприємницької діяльності вимоги, зміст яких  зводиться до покладення на споживачів обов’язку замінити наявні у них ввідні автоматичні вимикачі на вимикачі меншої потужності.  У вимогах міститься попередження, що у випадку їх невиконання - на об’єкти буде припинятися постачання електричної енергії. Означені вище дії ПАТ «Волиньобленерго» можуть призвести до того, що споживачі будуть змушені звертатися до енергопостачальника за новими оплатними послугами, зокрема: за наданням дозволів на збільшення потужності (нових технічних умов) та за наступними послугами з стандартного або нестандартного підключення.

У відповідь на мій депутатський запит, щодо даного питання, Антимонопольний Комітет України визнав, що дані вимоги є незаконними і відкрив справу проти ПАТ «Волиньобленерго»  через зловживання монопольним ( домінуючим) становищем.

 

б)    ПАТ «Волиньобленерго» зобов’язує суб’єктів підприємницької діяльності здійснювати авансові платежі на наступний місяць. Суть даних вимог зводиться до того будь - який підприємець змушений наперед оплачувати вартість електроенергії, незалежно від того чи буде він нею користуватись чи ні. Більше того, у разі перевищення ліміту будь - який підприємець зобов’язаний сплатити штраф ( пеню) у подвійному розмірі за використану електроенергію.

       На жаль, в даному випадку, територіальний орган Антимонопольного Комітету України не побачив порушення Закону у вимогах Волиньобленерго.

       Хоча, очікуваного результату, депутатський запит не дав, але з’явилось ще більше мотивації на роботу, адже нормативно правові акти, якими керується Волиньобленерго у своїх вимогах є застралілими, прийнятими у 1995 році і не відповідають сучасним вимогам часу.

 

3.     Перевірка, належна оцінка дій, бездіяльності Головного управління ДФС у Волинській області.

 

Контрафактні сигарети  та алкоголь на сьогоднішній день стали стали справжнім лихом для Волинської області. На території міст Володимира – Волинського, Нововолинська, Устилуга, Любмля, Ковеля, Луцька можна в будь – який час придбати контрафактні алкоголь та сигарети майже в необмеженій кількості.. Реалізація даної продукції проводиться відкрито. Обладнані спеціальні місця для цього.

Неодноразові журналістські розслідування, репортажі ніякого результату  окрім громадського обурення не дали. Правоохоронні органи цього не помічають.

Спостерігаючи дану ситуацію мені не залишалось іншого виходу окрім ініціювати депутатський запит. Відповідний запит був підтриманий Волинською обласною радою і направлений до Прем’єр – міністра України та Голови державної фіскальної служби України.

 

4.     Вирішення проблем пов’язаних із перетином кордону з Республікою Польща.

 

Тисячі громадян України щоденно відвідують сусідню державу, Польщу . В результаті чого виникла проблема, що доволі ускладнює, а інколи і унеможливлює перетин кордону. Це черги. Пункти пропуску не здатні повною мірою прийняти всіх охочих, і як наслідок - черги в сотні автомобілів.

Для вирішення даної проблеми мною було ініційовано депутатський запит. Я запропонував створити відповідний онлайн ресурс, що дозволить значно спростити процедуру перетину кордону, скоротити черги на пунктах пропуску  та  покращить ситуацію на кордоні.

Даний запит був підтриманий радою, направлений у Волинську обласну державну адміністрацію. Тепер чекаємо на результати.

 

5.     Проблеми щодо ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги державного значення Ковель – Жовква, що проходить через м. Нововолинськ.

 

Згідно постанови Кабінету міністрів України №712 від 16 вересня 2015 року, дорога Р-15 Ковель - Жовква входить до переліку автомобільних доріг загального користування державного значення.

Через місто Нововолинськ проходить регіональна дорога Р-15 Ковель - Жовква, яка знаходиться на балансі Служби автомобільних доріг у Волинській області та перебуває на обслуговуванні в цій службі. Протяжність автомобільної дороги державного значення Р- 15 в межах міста Нововолинськ становить 8,2 км.

       Я брав участь в ініціюванні 2 - х колективних депутатських запитів щодо ремонту та щодо встановлення освітлення на даній автомобільній дорозі, які також були підтримані Волинською обласною радою.

 

Серед інших проблемних питань, які не знайшли свого відображення у депутатських запитах, проте неодноразово висвітлювались у моїх депутатських зверненнях або у вирішенні яких я брав безпосередню участь це :

 

1.     Проблеми щодо ремонту вул. Ковельської у нашому місті.

На жаль, як ми вже всі зрозуміли, тендер на ремонт даної вулиці виграла фірма «Аміла». Вартість ремонтних робіт становить 5 мільйонів 778 тисяч гривень з ПДВ. На цю суму, запропонованою ТзОВ "Аміла", і був укладений договір підряду. Роботи виконувались неякісно, неодноразово видавались приписи про усунення порушень, порушення не усувались, або усувались із ще одними порушеннями. Амілу, то відсторонювали від робіт, то давали другий шанс.

Мною було ініційоване депутатське звернення щодо даного питання безпосередньо замовнику даних робіт – службі автомобільних доріг у Волинській області. Відповідь я отримав не зовсім зрозумілу. Адже на прості запитання на кшталт «Які критерії оцінки використовувались для визначення переможця тендеру?» або « Чи було замовником встановлено строк виконання робіт, їх якісь та гарантійне обслуговування ?» мені відповіли що такі питання це не депутатська компетенція.

Ну що ж, суму робіт ми знаємо - 5 мільйонів 778 тисяч гривень з ПДВ, тепер залишилось проконтролювати щоб за «якісну» роботу переробили і виконали дійсно якісно не заплатили більше.

 

2.      Проблеми Нововолинських шахт, та шахтарів.

На даний момент тисячі тонн кам’яного вугілля є видобуте та не реалізоване, шахтарі не отримують заробітних плат.
При спробах вирішення даної проблеми я несподівано стикнувся із сильним супротивом. Супротив полягав не тільки у бюрократичних перепонах, а й у дезінформації. Після багатьох звернень, зустріч, ти виїздів картина не стала зрозумілішою. Собівартість кам’яного вугілля Львівсько – Волинського вугільного басейну становить близько 980 грн. за тонну, а не 2700, як переконував народний депутат Гузь Ігор. Більше того, Бурштинська ТЕС створена спеціально для роботи на даному кам’яному вугіллі. Тоді чому вугілля не реалізовується?

Дане проблемне питання ще далеке від вирішення але спільними зусиллями і воно буде вирішене.

        

Також, на основі звернень громадян мною було подано звернення

до ПАТ     « Волиньобленерго»  щодо усунення недоліків постачання електроенергії у с. Макрелівка Володимир – Волинського району;

до «ПАТ Володимир – Волинська птахофабрика» щодо виявлення факту зливання транспортним засобом нечистот на території військового полігону;

до департаменту соціальної політики Волинської облдержадміністрації щодо забезпечення інвалідів та дітей інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації в тому числі автомобілями.

до Волинської облдержадміністрації щодо будівництва об’їзної дороги навколо міста Володимир – Волинський

до Волинської облдержадміністрації та служби автомобільних доріг у Волинській області щодо упорядкування  реконструкцію дорожньої розмітки на перехресті з кільцевим рухом при віїзді з міста у напрямку Володимир – Волинський – Ковель.

до Володимир – Волинської міської ради щодо знищення частини тротуару під час його реконструкції по вул. Гайдамацькій.

 

Брав участь у роботі тимчасової контрольної комісії обласної ради з питань захисту інтересів територіальних громад Волинської області при проведенні демаркаційних робіт державного кордону між Україною та Республікою Білорусь в межах Волинської області.

Наполіг на фінансуванні побудови гідротехнічних споруд

 ( захисних дамб), щоб врятувати каскад озер, що знаходиться вище о. Білого, та водний ресурс р. Прип’ять від викачування на територію Республіки Білорусь.

 

Брав участь у роботі постійної комісії Волинської обласної ради з питань промисловості транспорту, зв’язку, паливно – енергетичного комплексу, архітектури, будівництва ти житлово – комунального господарства.

Прийом громадян провадив в м. Володимир – Волинський, вул. Цинкаловського, 6.

 

Всі звіти депутатів обласної ради