Депутат вимагає перевірки "Ощадбанку"



З січня 2017 року в установах AT “Державний ощадний банк України” області при сплаті комунальних платежів стягується комісійна винагорода з населення за кожну отриману послугу, а не зо одну квитанцію, як це було раніше. При цьому, за наявною в мене інформацією, між банком та рядом надавачів послуг укладені угоди, в яких закладено розмір цієї винагороди. Надавачі послуг в свою чергу врахували банківську комісію в розрахунках собівартості тарифів.

Про це йдеться у запиті Михайла Імберовського   до в. о. голови Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо правомірності стягнення комісійної винагороди з населення за надані послуги у АТ «Ощадбанк», який підтримали депутати обласної ради.  В сесійному рішенні просять перевірити установи AT „Державний ощадний банк” Волинської області на предмет:
-    правомірності стягнення комісійної винагороди з населення при сплаті комунальних платежів;
-    врахування банківської комісії надавачами послуг в розрахунках собівартості тарифів;
-    наявність у банку з надавачами послуг, договорів, в яких вже врахована банківська винагорода за прийом платежів;
-    порушення законодавства про захист економічної конкуренції при встановленні різних умов надання однакових послуг окремим категоріям населення.
"Прошу про результати перевірки повідомити мене письмово, а громадськість шляхом розміщення інформації у ЗМІ", -- пише у своєму депутатському запиті пан Імберовський.

Нагадаємо, що цей депутат був ініціатором звернення Волинської обласної ради до Голови ПАТ «Ощадбанк» Пишного А. Г. щодо скасування рішення стосовно нарахування комісії за оплату комунальних послуг у разі їх сплати через каси банку. У відповіді  йдеться про те, що   "установи AT «Ощадбанк» надають банківські послуги з приймання будь-яких платежів від населення, у т.ч. за житлово-комунальні послуги, зокрема квартплати, постачання холодної і гарячої води та водовідведення, централізованого опалення, утримання будинків та прибудинкових територій, виведення побутових відходів, а також за послуги з постачання газу і електроенергії, послуги стаціонарного телефонного зв’язку та телебачення (далі - Послуги), відповідно до вимог чинного законодавства України на платній основі, виходячи з собівартості таких послуг, на умовах відповідних договорів на приймання платежів, укладених між установами AT «Ощадбанк» та суб’єктами господарювання - надавачами Послуг, та/або без укладання таких договорів на загальних умовах, відповідно до Тарифів за послуги установ AT "Ощадбанк".  Разом з тим,

AT «Ощадбанк» як державний банк усвідомлює відповідальність за належне обслуговування всіх категорій клієнтів, створення зручних умов обслуговування та надання якісних та сучасних послуг і пропонує клієнтам - споживачам Послуг здійснювати платежі, користуючись різними (у т.ч. безкоштовними) каналами обслуговування:

1.              Безкоштовно - пенсіонерам в касах установ AT «Ощадбанк» за допомогою пенсійних платіжних карток, емітованих AT «Ощадбанк».

2.             Безкоштовно - в інформаційно-платіжних терміналах.

3.             Без черг - у WEB- та Mobile-банкінгу «Ощад 24/7».

Депутат Михайло Імберовський впевнений, що таким чином платники послуг банком поставлені в нерівні умови.

 

Результати голосування за запит

 

Всі запити Михайла Імберовського

 

Всі депутатські запити