Де логіка дій виконавчої влади області?



Департамент фінансів Волинської  ОДА затвердив постійний розпис обласного бюджету на 2019 рік, затвердженого рішенням сесії. Про це стало відомо з відповіді Головного управління Державної казначейської служби України на офіційний запит Волиньради. 

 

 

Більше того, до виконавчого апарату облдержадміністрацією  внесено проект рішення "Про внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік". Водночас, позови до суду про скасування рішення про бюджет так і не відкликані. Нагадаємо, таких позовних заяв було дві: від голови ОДА Олександра Савченка та начальника управління охорони здоров'я ОДА Ігоря Ващенюка.

Якою логікою керуються в ОДА, вдаючись до таких непослідовних дій, незрозуміло. Адже,якщо припустити, що обласний бюджет прийнятий з порушеннями законодавства, як стверджує ОДА в позовних заявах на скасування рішення облради, то чому ж затверджували постійний розпис та ініціюють внесення змін до "незаконного" рішення? Логічно було би  ОДА   дочекатися рішення суду в свою користь та внести  на розгляд  облради абсолютно новий проект рішення про обласний бюджет, а вже потім, при потребі,  його корегувати.

Зауважимо, що затвердження постійного розпису обласного бюджету, паспортів бюджетних програм згідно ст. 46 Бюджетного кодексу  України є стадіями виконання бюджету. При цьому, такі нинішні дії по виконанню обласного бюджету зі сторони Волинської ОДА,   з однієї сторони, є формою «навернення» в правове поле.   Можливо,  вони спричинені неодноразовими закликами обласної ради та банальним бажанням  чиновників президентської вертикалі, хоч якимось чином уникнути, в тому числі, кримінальної відповідальності?